Klantenservice

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij leveren al onze producten direct uit voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 23:00, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden en ontvangt u het pakket in 99% van de gevallen gewoon de volgende dag.
Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Bestellingen die voor 23:00 zijn geplaatst worden elke avond voor middernacht aan de post overgedragen. Zodra dit gebeurt ontvangt u een traceercode per mail. Met deze traceercode kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject en weet u precies wanneer deze wordt afgeleverd.
Met welke methoden kan ik betalen bij Bascom?
Plaatst u een bestelling bij Bascom Camera's, dan kunt u kiezen uit de volgende betaalmethoden.

iDEAL
Met iDEAL rekent u veilig en eenvoudig uw onlineaankopen af. Bankiert u via internet, dan maakt u direct gebruik van iDEAL; u hoeft zich niet aan te melden. Bascom Camera’s verzendt uw bestelling meteen na de betaling.

Bancontact / Mister Cash
Heeft u een Belgische rekening, dan betaalt u veilig online met Bancontact / Mister Cash. Aanmelden is niet nodig. Bascom Camera’s verzendt uw bestelling onmiddellijk.

Overschrijving
Op de bevestigingspagina van uw bestelling vindt u de rekeninggegevens van Bascom Camera’s, ook voor internationale overschrijvingen. Bascom Camera’s verzendt uw pakket zodra het totaalbedrag is ontvangen.

PayPal
PayPal is een onlinebetalingssysteem. Heeft u een PayPal-account, dan betaalt u onmiddellijk na uw bestelling. Bascom Camera’s verzendt uw pakket meteen.

Creditcard 
Beschikt u over een Visa of Mastercard? Dan rekent u eenvoudig af met uw creditcard. Uw bestelling wordt direct verzonden.

Contante betaling
Haalt u uw bestelling op het hoofdkantoor in Nieuwegein (Nederland) af, dan kunt u zowel contant als met pin betalen.

Kopen op rekening
Deze optie is alleen beschikbaar voor bedrijven, overheidsinstellingen en stichtingen onder voorbehoud van goedkeuring. Wilt u gebruik maken van deze methode? Neem dan contact op.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België zijn gratis.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in Nieuwegein (Nederland). Heeft u een product snel nodig, dan kan het vaak dezelfde dag nog worden afgehaald. We adviseren om wel even te bellen voor een afspraak: 030 - 604 14 95.
Ik bestel voor een Belgische onderneming, moet ik btw betalen?
Indien u voor een Belgische onderneming bestelt en beschikt over een geldig btw nummer, hoeft u geen btw te betalen. Uw bestelling wordt geleverd als een intracommunautaire levering. Dit betekent dat uw bestelling vrij van btw wordt verwerkt. U kunt uw btw nummer opgeven in het bestelproces. Uw factuur is dan vrij van btw.
Heb ik bij Bascom garantie op mijn producten?
Op alle producten van Bascom zit 2 jaar garantie. Is er binnen die periode een defect, dan zullen we het product kosteloos repareren en indien nodig vervangen.
Mijn product is kapot gegaan, wat moet ik doen?
Als uw product niet naar behoren functioneert, dan neemt u contact met ons op via 030 - 604 14 95. Wij kunnen uw reparatieverzoek dan beter en sneller afhandelen. Voor reparatiezendingen gebruikt u ons reparatieformulier.
Hoe kan ik producten retourneren?
Als u producten wilt retourneren, dan neemt u contact met ons op via 030 - 604 14 95. Wij kunnen uw retourverzoek dan beter en sneller afhandelen. Voor retourzendingen gebruikt u ons retourformulier. (Let op: voor reparaties gebruikt u ons reparatieformulier.)

 

Staat uw vraag er niet tussen? Bel dan 030 - 604 14 95 of stel uw vraag online.

Stel uw vraag online